şirinevler escort

Hoşgeldin, Ziyaretçi! [ Giriş Yap

 

İstanbul Kapalı Escort Bayan Güvenli Ortamda İlişki İstiyor

  • Listelenen: 5 Aralık 2020 11:00
  • Bitiş tarihi: 41 Gün, 6 Saat

Tanıtım:

İstanbul Kapalı Escort olarak sizce bir insanı insan yapan şey nedir? Buna akıl, zeka ve yahut da bilinç ya da vicdan diyebilirsiniz. Fakat ya bir erkeği erkek yapan şey nedir diye sorsam buna ne derdiniz bilmiyorum. Fakat eğer kendime bir erkeği erkek yapan şey nedir diye sormuş olsaydım ki şu an zaten sormuş bulunuyor olmaktayım. Cevabım sakalları ve erkeksi bir koku olurdu. Bence sakalı olmayan erkekler diğer sakalı olan erkeklere göre daha çirkin oluyor. Bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum kusura bakmayın arkadaşlar.

Öncellikle ben Aslı, yirmi iki yaşında olmakla beraber iki gün sonra da yirmi üç yaşıma giriyorum. Aslında bu yirmi üç yaşın getirmiş olduğu gerçekten ciddi kararlar ister istemez aşk ve ilişki hayatımı da etkilemiş oluyor. İnsan büyüdüğünü fark ediyor iken artık hayatının da daha düzenli ve ciddi bir şekil de ilerlemesini istiyor. Tıpkı artık ciddi bir ilişki istemek gibi yani daha doğrusu ciddi bir ilişki derken ve bu ilişkiden kastım sonu evliliğe doğru giden yavaş yavaş ilerleyen adım adım gelişen bir ilişki ama ne yazık ki erkeklere hiç güven olmuyor.

İstanbul Kapalı Escort Fark Yaratmaya Geldim 

İstanbul Escort olarak bence benim düşüncelerime ve fikirlerime göre bir erkek nankör olmamalıdır. Ama ne yazık ki şunu fark ettim ki ve bunu sizlerle de paylaşmak istiyorum bir insanı ne kadar çok severseniz size zarar vermesi de o kadar çok fazla oluyor. Ona güvenip, ona inanıp, onda aşkı bulmuş olsanız da bir gün sizin onu çok sevdiğiniz için gitmiş olacak. Hiç şaşmaz bu ve de maalesef e yazık ki hiç değişmez. Bu ilgi dediğimiz şey çok gösterildiğinde erkekleri sıktığı gibi az gösterdiğin zaman da sevmediğiniz ve sıkıldığınız anlamına geliyor.

İstanbul Kapalı Escort

İstanbul Kapalı Escort

Aslında bence bu sadece kaçmak için bir bahaneden fazlası değil. Ama biz kadınlar olarak buna her zaman inanmış gibi yapmaya devam ediyoruz. Ne yazık ki erkeklerin çoğu ne sevginin kıymetini ne de aşkın kıymetini biliyor. Eğer bir erkeği çok sevip ona çok aşık olup ve de onu hayatındaki her insandan daha çok sahiplenip bunu ona hissettirirseniz ilk vazgeçeceği kişi de maalesef ne yazık ki yine siz oluyorsunuz.

Çok İyi Gözlem Yapıyor 

Bunu çok iyi bir şekil de yaşamakla birlikte çok iyi bir şekil de gözlem etmiş bulunmaktayım. Bu yüzden ciddi ciddi hayatınıza bir insana alıyorsanız eğer onun insanlara ve size olan davranışına bencil ve yahut da nankör olup olmadığına çok dikkat edin. Çünkü hiç kimsenin üzülmesini istemeyiz değil mi? Bu yüzden benim ve sizin için de aslında tercihiniz karakter olmalıdır. Hele ki sizde benim gibi ciddi anlam a bir ilişki yaşamak istiyorsanız. Escort İstanbul olarak ama karakterin yanı sıra da dış görünüşte oldukça etkilidir.

259 total views, 2 today

  

Listing ID: 7235fcb3b47c1722

Report problem

Processing your request, Please wait....

Cevap Yaz

beylikdüzü escort halkalı escort şişli escort şişli escort avrupa yakası escort mecidiyeköy escort şirinevler escort şirinevler escort esenyurt escort avcılar escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort halkalı escort şişli escort istanbul escort